maja 10, 2018

Wyjątkowy drobiazg dla Twojego mężczyzny ze sklepu riwia.pl

Wyjątkowy drobiazg dla Twojego mężczyzny ze sklepu riwia.pl
Osoby , które zaglądają na mojego bloga wiedzą , że za kilka miesięcy wychodzę za mąż. Na tę okazję szukałam czegoś , co uszczęśliwiło by mojego lubego ale też nie było przesadne. 
Przypadkiem trafiłam na sklep , który oferuje spinki do mankietów. Ale nie , nie ! To nie takie zwykłe spinki :) 


Troszkę o sklepie : 

Przeogromny wybór spinek do mankietów w jednym miejscu. Co najbardziej fascynuje to fakt , że znajdziemy tutaj nie tylko klasyczne spinki do koszul dla mężczyzn. Znajdziemy tu również spinki dla kobiet ale również dla dzieci ! Co więcej , spinki nie są zwyczajne , klasyczne. Są to spinki z motywami z filmów , komiksów czy kojarzące się ze sportem lub muzyką. 


Jako , że nasze wesele będzie z nutą żartu ( kto widział nasze zaproszenia , ten wie o co chodzi :D KLIKNIJ I ZOBACZ ) , bardzo ucieszyła mnie oferta tego sklepu bo nie jest ona zwyczajna

W ofercie sklepu znajdziemy spinki męskie jak i damskie czy nawet dziecięce. 
Z motywem filmowym , muzycznym , a gdy nie znajdziemy spinek odpowiadających naszym potrzebom , sklep zrobi je na zamówienie ! 

Na jakie spinki zdecydowałam się ja ? 

Ciężko było wybrać ponieważ oferta naprawdę robi wrażenie. Pomyślałam , że skoro nasze wesele nie bedzie w stylu gamour , rustykalnym itd lecz będzie w naszym stylu , spinki też nie mogą być klasyczne ! 

Postawiłam na spinki z motywem Supermena. ! 


Znajdując je w dość obszernej ofercie sklepu riwia.pl sam opis bardzo mnie przekonał do tego modelu. Dlaczego ? Tą  postać zna chyba każdy :) 


Spinki dotarły do mnie w zabezpieczonej kopercie , zamknięte w pięknym , klasycznym pudełku . 
Są dość masywne , wykonane bardzo starannie. 
Dzięki swojemu kształtowi oraz motywowi robią wrażenie .




Co sądzicie o takiej wersji spinek do koszul ? 
Podobają się Wam czy jednak stawiacie na klasyke i powagę ? 

Te i inne spinki znajdziecie wchodząc tu --> https://riwia.pl/spinki-do-mankietow


maja 06, 2018

Letnie sukienki z zaful.com

Letnie sukienki z zaful.com
Dziś jest tak ciepło u mnie , że mam wrażenie iż lato już zagościło ;)) Uwielbiam taką pogodę ! 
Skoro pogoda ta utrzymuje się już dość długo , czas przygotować swoją szafę ! 
Od czego zacznę ? Oczywiście od sukienek . 

Przeglądałam właśnie ofertę sklepu www.zaful.com i znalazłam trzy perełki , które już czekają w moim koszyku :) 


1. Biała sukienka z wycięciami 


       Znajdziecie ją klikając tuKLIK 

2. Biała sukienka z kwiatowym dołem


Dostępna pod linkiem - KLIK

3. Zielona sukienka w kwiaty.                   


Do kupienia pod tym linkiem - KLIK

Oczywiście sklep zaful.com oferuje dużo , dużo więcej letnich propozycji w zakładce.    --> https://m.zaful.com/dresses-e_5 

Polecam Wam rozejrzeć się po sklepie , w którym są też ciekawe stroje kąpielowe i topy :) 

Zamawialiscie kiedyś coś ze sklepu zaful.com ? Jakie są Wasze doświadczenia ? 

maja 04, 2018

26 maj - Dzień Matki i prezenty od MyGiftDna .

26 maj - Dzień Matki i prezenty od MyGiftDna .
Zaczął się maj i tym samym wielkimi krokami zbliża się do nas wyjątkowy dzień jakim jest 26.V czyli Dzień Matki .
Dlaczego ten dzień jest taki wyjątkowy ? Ponieważ w tym dniu możemy podziękować naszym Mamą za to , że troszczyły się o nas gdy byłyśmy jeszcze w ich brzuszkach , wstawały do nas przy każdej kolce w nocy czy wychodzącym ząbku . Uczyły nas pierwszych kroków , pierwszych słów.. Jak tu im nie dziękować ?

W poszukiwaniu prezentu na ten wyjątkowy dzień , postanowiłam z narzeczonym odwiedzić nasz ulubiony sklep z upominkami jakim jest MyGiftDna.pl i tam poszukać czegoś wyjątkowego. Co takiego wybraliśmy ?

Jako iż Mama lubego , moja przyszła teściowa jest z zawodu kucharką , z zamiłowania z resztą też ;) , postanowiliśmy że będzie to coś zwiazane z kuchnią.
Wśród wałków , noży czy fartuszków znaleźliśmy deskę do krojenia.
Nie jest to bowiem zwyczajna deska , lecz z grawerem !

Jak produkt opisuje producent ? 

Wysokiej jakości bambusowa deska do krojenia z laserowym grawerem. 
Każda deska jest w rozmiarze 25 x 32.5 cm i jest wykonana ze sprasowanej trawy bambusowej, dzięki czemu nie ma dwóch identycznych desek. Trawa bambusowa jest bardzo dobrym materiałem na deski do krojenia:
- wysoka wytrzymałość, na poziomie litego drewnem bukowym;
- niski poziom chłonięcia wody, dzięki czemu jest szybkoschnąca;
- posiada właściwości likwidujące bakterie;

Drewno jest materiałem naturalnym, w związku z czym może mieć miejscowe przebarwienia, niedoskonałości powierzchni itp. w związku z czym gotowy produkt może się nieznacznie różnić od wizualizacji. Każda deska wykonywana jest indywidualnie w związku z czym nie ma dwóch identycznych desek.



Wysokiej jakości technologia graweru laserem pozwala na dokładne odwzorowanie projektu na desce.
Pracujemy na laserze firmy Trotec Laser - najlepszej w Europie. Grawer techniką laserową ułatwia wykonanie bardzo szczegółowego wzoru i najmniejszych elementów z ogromną starannością!
Grawer jest bardzo dokładny i trwały dzięki czemu nie zostaje znisczony w trakcie użytkowania.

Strona deski z grawerem może być także używana do krojenia, ale aby nie naruszyć wzoru zachęcamy do krojenia po gładkiej stronie deski.
Otrzymaną deskę należy umyć ciepłą wodą z płynem przed pierwszym użyciem. Następnie można ją zaimpregnować zwykłym olejem kuchennym. Deski bambusowej nie należy myć w zmywarkach."


Jak widzicie deska posiada metalowy uchwyt , który ułatwia użytkowanie. Jest lekka , wygodnie się ją trzyma. Grawer wykonany bardzo starannie.


Nie zauważyłam by na desce cokolwiek odstawało. Prezentuje się naprawdę imponująco. Niby prosty , kuchenny przedmiot a jednak :)  Mam ogromną nadzieję , że przyszła teściowa będzie zadowolona !


Deskę kupicie pod tym linkiem -> KLIKNIJ w cenie 89.99 zł

Drugą rzeczą jaką wybraliśmy był drobiazg dla mnie :) Tak , dla mnie ponieważ również jestem Mamą ! Nie ma nic wspanialszego niż świadomość , że dało się życie. Życie , które powstało z prawdziwej miłości ❤❤

Ale do rzeczy :D Zamówiliśmy również
Przepiśnik z grawerem .


Producent o produkcie.

"Notatnik książkowy w formacie A5 z wysokiej jakości grawerem.
Notatnik wykończony jest miękkim materiałem i obszyty na brzegach.
Oferujemy trzy wersje kolorystyczne takie jak: szary, granat lub fiolet.
Notatnik składa się ze 190 stron w kratkę, na których można pisać, rysować, notować i nie tylko. 

Grawer wykonany tą samą metodą jaka została użyta przy desce. " 


Do wyboru mamy dwa kolory przepiśnika - szary i wybrany przeze mnie fiolet. 



Przepiśnik w miekkiej , gładkiej okładce , grawer staranny , ładnie się prezentuje.
Pierwsza strona zawiera miejsce na dane osoby korzystającej z przepiśnika.


Między kartkami znajduję się wstażeczka ułatwiająca nam zatrzymanie się na wybranej stronie . 



Całość z pewnością wygląda dużo lepiej niż taki zwykły zeszyt z przepisami. 
Już wkrótce będę miała go zapełnionego pysznymi przepisami. ;)


Przepiśnik znajdziecie pod tym linkiem -> KLIKNIJ , a kupicie go w kwocie 59.99 zł


Co myślicie o moim wyborze ? Znacie MGD ? Jakie prezenty Wy wybraliście ? :) 


maja 01, 2018

Ajurwedyjska odżywka do włosów Mango.

Ajurwedyjska odżywka do włosów Mango.
Jeśli chodzi o pielęgnację włosów , ciągle poszukuję produktów odpowiednich dla mnie. Moje włosy potrzebują nawilżenia i odżywienia. Przez to , że są farbowane potrzebują również ochrony.

Szukając produktów naturalnych trafiłam na sklep https://www.sattva.pl . 



" Słowo sattva oznacza dobro , pozytywność , prawdę , zdrowie , pogodność , holistyczne spojrzenie na świat , twórczość , konstruktywność , równowagę , pewność , pokój , czystość , wewnętrzną potrzebę Dharmy i Jana (wiedzy) . 

W kolekcji Sattva Ayurveda znajdują się naturalne kosmetyki wolne od SLS / SLES / PEG / PARABENÓW / SIARCZANÓW.
Kosmetyki te wytwarzane są w połączeniu 5000 letniej tradycji i rytuałów ajurwedyjskich z nowoczesną wiedzą , tak aby osiągnąć optymalną i najlepszą drogę pielęgnacji ciała i włosów. 

Kolekcja zawiera : 
*oleje do włosów
*oleje do ciała
*szampony
*żele do twarzy i ciała
*peelingi
*kremy
*henny do włosów
*balsamy
*odżywki do włosów
*olejki eteryczne 
*olej kokosowy z certyfikatem Ecocert
*ręcznie robione kadzidełka 

Te cuda powstają dzięki połączeniu ajurwedyjskich ziół i Indyjskich przypraw.  Wszystkie produkty posiadają specjalną dokumentację wykonaną w najlepszych laboratoriach w Polsce . " 

Co takiego miałam okazję poznać ?

Ziołowa odżywka do włosów Mango 



" Jest idealna dla osób , które chcą by ich włosy były błyszczące. Ta naturalna odżywka pomoże rozczesać włosy , dodając im naturalnego blasku i połysku. Produkt zawiera naturalne składniki i ekstrakty takie jak mango , aloes i mleko z hibiskowca. 
Składniki te w połączeniu ze sobą tworzą idealny odżywiający i nawilżający balsam do włosów.  Odżywka wygładza , a jednocześnie pomaga zredukować elektryzowanie się włosów. Odpowiednia do wszystkich rodzajów włosów. " 



Odżywka zamknięta jest w plastikowej butelce , z ciakwą szatą graficzną i złotą nakrętką . Zamykana na "klik" , pojemność nietypowa 210 ml . 
Kolor biały , zapach słodki , dość intensywny. Mocno czuć mango i choć na początku bardzo podobal mi się ten zapach , tak po dłuższej chwili jest dla mnie zbyt mocny. 
Konsystencja produktu średnio gęsta.


Odżywka bardzo fajnie rozprowadza się na włosach , otula je swoim zapachem. 
Po dłuższym stosowaniu włosy są gładkie , łatwiej mi je rozczesać , nie puszą się . 
Nie nabrały obiecanego blasku jednak mimo wszystko bardzo jestem zadowolona z efektu :) 

Koszt odżywki to ok.30 zł co dla mnie nie jest wygórowaną ceną biorąc pod uwagę naturalny skład . 

Tą odżywkę jak i wiele innych produktów znajdziecie tutaj --> KLIK


kwietnia 25, 2018

W poszukiwaniu idealnego bikini - Wishlista Zaful.com

W poszukiwaniu idealnego bikini - Wishlista Zaful.com
Patrząc za okna i widząc tą piękną wiosnę , mam wrażenie , że lato przywita nas bardzo szybko . Aby się do tego przygotować postanowiłam przejrzeć ofertę mojego ulubionego sklepu www.zaful.com 
gdzie aktualnie trwa bikinis promotion ( KLIKNIJ ) 

Co takiego ciekawego tam znalazłam ? 

1. Bikini z cytrynką 


Dostepny TUTAJ

2. Klasyczne bordo 


Dostępny TUTAJ

3. Brzoskwiniowy.                                       
                                
Dostępny TUTAJ

4. Czerń i biel.                                                       
Dostępny TUTAJ

5. Róż i kwiaty.                                                     
Dostępny TUTAJ

Wszystkie stroje na www.zaful.com są tak ładne , że ciężko zdecydować się na jeden model :) Dodatkowo stroje są teraz przecenione więc może i Wy znajdziecie coś dla siebie ? ;) 



kwietnia 24, 2018

Chwila pod prysznicem w towarzystwie BingoSpa

Chwila pod prysznicem w towarzystwie BingoSpa
Jak większość z nas uwielbiam chwilę , gdy mogę się zrelaksować , odprężyć po męczącym dniu i choć nie jestem posiadaczką wanny , to równie dobrze potrafię zrelaksować się pod prysznicem. Wtedy gdy nie jest to szybki prysznic , wybieram produkty które oczywiście oczyszczą moje ciało oraz będą miały właściwości pielęgnacyjne ale również takie , które umilą mi tę chwilę.

Właśnie takim produktem jest Żel pod prysznic " słodki migdał i biała glinka " od BingoSpa ( www.bingospa.pl ) .



Co o produkcie piszę producent ? 


" Delikatny żel BingoSpa pod prysznic o zapachu słodkich migdałów zawiera:

Białą glinkę, która posiada w składzie ponad 20 ważnych dla zdrowia i urody minerałów, w tym krzem, aluminium, fosfor, wapń, potas, selen, mangan, miedź. Posiada właściwości antyseptyczne i antybakteryjne - działa jak naturalny antybiotyk. Aktywizuje procesy odbudowy komórek. 

W sposób naturalny oczyszcza i stymuluje proces regeneracji skóry. Złuszcza martwy naskórek, oczyszcza skórę z nadmiaru sebum, toksyn, niezdrowej mikroflory, poprawia ukrwienie, łagodzi stany zapalne, przywraca skórze równowagę mineralną.

Ekstrakt  migdałowy - ma doskonałe właściwości zmiękczające i wygładzające skórę, odbudowuje warstwę lipidową naskórka. Łagodny dla każdego rodzaju skóry o bardzo przyjemnym, sprzyjającym  zmysłom zapachu "



Moja opinia ? 

Żel pod prysznic zamknięty w plastikowej butelce zamykanej na klik, z delikatną szatą graficzną. Pojemność 300 ml . 
Konsystencja dość rzadka , jak na tego typu produkt więc moim zdaniem mało wydajny. Zapach jest cudowny ! Mleczno - migdałowy , słodki. Chciało by się go ciągle czuć :) Niestety na skórze nie utrzymuje się długo. 
Podczas mycia żel pieni się bardzo słabo . 
Doskonale oczyszcza , jednak nie zauważyłam większego nawilżenia czy wygladzenia skóry. 


Jeśli miałabym brać pod uwagę tylko oczyszczenie wraz z przyjemnym zapachem to ten żel byłby w sam raz :) 

Jeśli chodzi o żele pod prysznic od BingoSpa to również moj luby był ich bardzo ciekaw więc postanowił przetestować jeden z nich . Który dokładnie ? 

Żel pod prysznic "minerały z morza martwego"



Co zapewnia producent ? 

Świeży zapach, odżywcze działanie

Zawartość minerałów w soli z Morza martwego jest inna niż w typowej wodzie z oceanu, określanej jako „woda morska”. Woda Morza Martwego ma ok. 53% chlorku magnezu, 37% chlorku potasu, resztę stanowi chlorek sodu, chlorek wapnia i różne pierwiastki śladowe. Oprócz chlorków, jako aniony, występują też bromki, jodki, siarczany i węglany. 

Zastosowania  kosmetyczne Minerałów z Morza Martwego
  • odżywianie i regeneracja skóry,
  • oczyszczanie porów skóry,
  • optymalizacja metabolizmu komórek skóry,
  • usuwanie obumarłego naskórka i odżywianie skóry,
  • likwidacja rozstępów,
  • likwidacja tendencji przetłuszczania się skóry / problemy z cerą,

Właściwości kosmetyczne ekstraktu z czerwonej  herbaty Pu-Erh:
  • przeciwutleniające i wspomagające ochronę skóry przed promieniowaniem UV;
  • ściągające, przeciwbakteryjne i tonizujące;
  • łagodzące stany zapalne i podrażnienia skóry - również po oparzeniach słonecznych;
  • regenerujące i zabliźniające;
  • napinające i zwiększające elastyczność skóry;
  • pobudzające krążenie krwi i ujędrniające

Moja opinia :    

Żel zamknięty w plastikowej butelce , zamykanej na klik z ciemną szatą graficzną. Pojemność 300ml .  Kolor samego żelu to niebieski. Zapach bardzo świeży ,morski . Dla mnie jest on typowo męski. 
Po nałożeniu pieni się lecz nie mocno. Konsystencja średnio gęsta. Oczyszcza i nawilża skórę . Zapach utrzymuje się jeszcze jakiś czas na ciele . 


Te i inne produkty znajdziecie na stronie


Korzystaliście już z oferty tego sklepu ? Jakie są Wasze opinie ? 



kwietnia 21, 2018

BingoSpa - Krem pielęgnacyjny z olejem konopnym , Retinolem oraz olejkiem z kukurydzy .

BingoSpa - Krem pielęgnacyjny z olejem konopnym , Retinolem oraz olejkiem z kukurydzy .
Coraz częściej słyszę i czytam o kosmetykach zawierających w składzie olej konopny. Do tej pory nie miałam okazji by takowe wypróbować , aż trafiłam na
Krem pielęgnacyjny z olej konopny , Retinol i olejek z kukurydzy ze sklepu www.bingospa.pl 

Cóż to takiego ? 


Wg. producenta :
"Krem pielęgnacyjny BingoSpa to krem o lekkiej i delikatnej konsystencji. Szybko się wchłania. Dzięki niemu cera staje się jedwabiście gładka oraz wyraźnie poprawia się jej sprężystość i jędrność.

Polecany dla cery mieszanej, tłustej oraz problematycznej (np. zmiany trądzikowe)

  • olej Cannabis (konopny) łagodzi podrażnienia, regeneruje, działa przeciwbakteryjnie, podnosi odporność skóry, reguluje działanie sebum, zmniejsza świąd. Olej dobrze penetruje przez warstwę rogową, dzięki czemu szybko wchłania się, wnikając w głębsze warstwy naskórka. Wygładza skórę, nadaje jej miękkość i jędrność, efektywnie ją odżywia i wygładza.

  • Retinol jest formą witaminy A, która ulega w komórkach skóry przekształceniu do kwasu retinowego, wykazując bardzo efektywne działanie. Moc jej działania wynika z wielokierunkowości - z jednej strony chroni przed zewnętrznymi czynnikami powodującymi starzenie się, a z drugiej stymuluje mechanizmy obronne i naprawcze skóry oraz usuwa już zaistniałe niekorzystne zmiany w postaci zmarszczek, przebarwień i obwisłej skóry.

  •  olej z kukurydzy (Zea Mays) BingoSpa zawiera 55-65% kwasu linolowego, 12-14% kwasu palmitynowego, 4% kwasu stearynowego, 29% kwasu olejowego oraz dużą ilość witaminy E ( do 1g/kg). Polecany zarówno dla skóry tłustej, mieszanej, dojrzałej, jak i suchej, wrażliwej czy zmęczonej. Posiada właściwości odżywcze, uelastyczniające, łagodzące, poprawia mikrokrążenie w skórze.

  • Pheohydrane® - kompleks wyciągów z Laminaria Digitata (listownica palczasta) i Chlorella vulgaris; głęboko nawilża, odbudowuje obecny w skórze NMF i restrukturyzuje płaszcz hydrolipidowy; wspomaga utrzymanie odpowiedniego poziomu nawilżenia na długi czas. Jest jednym z najefektywniejszych kompleksów algowych; ma działanie nawilżające jeszcze przez 7 dni po zakończeniu stosowania. " 

Produkt wg mnie ? 

Krem zamknięty w plastikowej butelce o poj 135 ml , z pompką , która ułatwia aplikacje . Grafika metaliczna , zielono-żółta , przyciągająca oko. 

Sam krem lekkiej , średnio gęstej konsystencji w lekko żółtym kolorze. Zapach słodki , delikatny ale krótko utrzymujący się na twarzy


Jeśli chodzi o samo działanie to jestem pozytywnie zaskoczona . 
Mam cerę problematyczną i nie każdy krem sobie z nią radzi niestety. 
Ostatnio na wysokości nosa miałam suche plamki , których nie mogłam w żaden sposób nawilżyć, zlikwidować. Krem pielegnacyjny od BingoSpa świetnie sobie z tymi plamkami poradził. Odczuwałam ukojenie i mocne nawilżenie. Krem faktycznie szybko się wchłania i wygładza naszą skórę. 

Jedyne czego nie zauważyłam to poprawy elastyczności , ujędrnienia. 


Jeśli szukacie kosmetyku , który nawilży Waszą skórę i ukoi podrażnienia to ta propozycja jest jak najbardziej dla Was :) 

Ten jak i inne ciekawe produkty znajdziecie pod linkiem --> KLIK

kwietnia 18, 2018

Regeneracja włosów z BingoSpa .

Regeneracja włosów z BingoSpa .
Ostatnio bardzo często trafiałam na blogowe wpisy odnośnie sklepu BingoSpa
Byłam bardzo ciekawa jego asortymentu więc postanowiłam wypróbować kilka produktów. Na co się skusiłam ?

Otrzymałam produkty pod prysznic , do twarzy i do włosów. Dziś przedstawię Wam duet przeznaczony do włosów , a jest to :

Jedwab do mycia i  pielęgnacji włosów ze śluzem ze ślimaka . 



Co obiecuje producent ? 

Jedwab do mycia i pielęgnacji włosów BingoSpa zwiększa zatrzymywanie wilgoci na powierzchni włosów, poprawiając ich podatność na układanie, zapobiega elektryzowaniu się, nadaje włosom elastyczność, zdrowy wygląd oraz miękkość i jedwabisty połysk.
Proteina jedwabiu posiada znaczne pokrewieństwo do protein występujących w skórze i włosach. Dzięki temu rozpuszczalne białko jedwabiu może tworzyć na powierzchni włosów film ochronny, który wygładza ich powierzchnię. Nadaje to włosom przyjemny chwyt, poprawia ich czesalność. 
Proteiny jedwabiu posiadają ładunek elektrostatyczny przeciwny do ładunku włosów, dzięki czemu preparat posiadający w swoim składzie proteiny jedwabiu silnie przywierają do ich powierzchni.
Zhydrolizowane białko jedwabiu wykazuje szeroki zakres mas cząsteczkowych począwszy od wolnych aminokwasów do polipeptydów o dłuższym łańcuchu. Dzięki czemu łączy w sobie własności zwilżające i błonotwórcze. Białko jedwabiu, zwiększa zatrzymywanie wilgoci na powierzchni włosów i w ten sposób poprawia ich podatność na układanie, zapobiega elektryzowaniu i nadaje im elastyczność, zdrowy wygląd i miękkość oraz jedwabisty połysk.
Śluz ślimaka zapewnia nawilżenie i odżywienie skóry głowy oraz całego systemu cebulek włosowych. Stymuluje proces regeneracji.  "


Duża , plastikowa butelka o poj. 1000ml , zamknięta metalową nakrętką .
Konsystencja jedwabiu rzadsza niż szamponu , kolor jasno różowy. Zapach ? Hmm tutaj ciężko go określić ponieważ mi kojarzy się z mydłem , ale takim w kostce jak to kiedyś , kiedyś były.

Jeżeli chodzi o samą aplikację to tutaj nie byłam zadowolona . Duża butelka , rzadki płyn , który trzeba wylać sobie na dłoń bądź też od razu na włosy , który ciągnie się . Wielka szkoda , że butelka nie posiada nakrętki , która umożliwiałaby łatwą aplikację i dozowanie produktu.

Co do samego działania jedwabiu na moje wlosy - bez rewelacji .
Jedwab mocno się pieni i już podczas mycia czułam , że będę miała problem z rozczesaniem . Zawsze nakładam odżywkę , ale tu chciałam skupić się na działaniu samego jedwabiu. Tak też się stało , włosy zrobiły się matowe , lekko szorstkie i nie mogłam ich rozczesać. Jedyne co zauważyłam to brak elektryzowania się , z czym miałam prędzej duży kłopot oraz nawilżenie skóry głowy. 

Niestety o miękkości włosów czy poprawie czesalności w moim przypadku nie można mówić. 

Drugim produktem do włosów jest

Kuracja SPA do włosów - 40 aktywnych składników . 


Co zapewnia producent ? 

Kuracja BingoSpa zawiera roślinny kompleks ponad 40 aktywnych składników, niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania komórek włosa i skóry głowy.
Dzięki nim kuracja BingoSpa do włosów:
  • wzmacnia cebulki włosów,
  • zapobiega wypadaniu włosów, działa ochronnie, głęboko oczyszcza skórę głowy,
  • działa przeciwtrądzikowo i przeciwłupieżowo,
  • reguluje nawilżenie,
  • reguluje wydzielanie sebum,
  • likwiduje podrażnienia skóry,
  • neutralizuje wolne rodniki,
  • poprawia ukrwienie skóry głowy,
  • chroni naturalny odcień włosów
Składniki aktywne : arnidiol , alfa-amyryna , apigenina , arkcyin , dekstroza , faradiol , fruktoza , garbniki katechinowe , hederaktozyd, luteolina , pikrosaliwin , karnozol , inulina , arkcjiopikryna , flawonoidy , kumaryny , luteolina , maltoza , kwasy : chlorogenowy , rozmarynowy , kofeinowy , urosolowy , nikotynowy , oleanolowy , polienowy , poliinowy , seskwiterpeny , monoterpeny , cyneol , octan bronylu , glikonasturtozyd , pektyny , rutyna , nikotyflorozyd , naringina , cholina, dekstroza , kalendulozyd , saponozydy , taraksasterol. 


Biały plastikowy pojemnik , zakręcany o pojemności 500 ml . Sam produkt koloru białego o konsystencji typowej dla masek do włosów. Zapach delikatny , nawet przyjemny. 


Stosowałam zgodnie z zaleceniami czyli przez 5 dni nakładam 1/4 nakrętki na wilgotne włosy , po 10 minutach spłukiwałam ciepłą wodą . Później 1-2 razy na tydzień. 
Śmiało mogę powiedzieć , że kuracja pomogła mi w walce z podażnieniami skóry głowy i po takich 5 dniach stosowania zauważyłam , że włosy nie przetłuszczają mi się tak , jak do tej pory. 
Włosy są nawilżone i lekkie .


 
Zarówno te jak i inne produkty marki BingoSpa znajdzie pod linkiem --> www.bingospa.pl

Znacie tą markę ? Jakie macie o niej zdanie ? 

Wkrótce recenzja kolejnych produktów tej marki :) 

Copyright © 2016 Testeroksa , Blogger